fannyuurech

Alla inlägg den 28 april 2011

Av fanny - 28 april 2011 22:15

Hey!! :)

I natt hade jag inte sovit nånting typ..så jag var ju litte trött sen när julia ringde och väckte mej vid kvart i 11... O.o

men jag kom i alla fall upp och jag gjorde mej i årdning och sen stack till Sara :D

så vi väntade där på Emma och sen cyklade ner till Mariebergskogen.

Och innan vi cyklade dit så stannade vi på MaCdonalds och tog me oss käk där i från ;)

så det blev min frukost.. ;D

sen så satte vi oss och käkade och tob MÅÅÅÅÅNGA bilder.. ;D

(några lägger jag upp.. ;) )

sen så gick vi runt litte där i Mariebergskoge och matade äckligaaaaa fåglar.. O.o

sen så tittade vi på några äckliga djur åå som gick runt där o sket..*härligt*
 sen så slaggade jag Emma och Sara hos julia. Så vi köpte en familjepizza och delade på. Sen så såg vi på"I rymden fins inga kännslor" as bra :D

sen så hade låg vi o snackade till klockan 01:00 ungefär..;D

inte så jätte sent om man jämför med mina lååååånga nätter ;)


Tack för allt!

älskar er !

    btw,jag orkar inte lägga upp nå mer bilder...förlåt.. x'D
men det finns bilder på facebook ;)) <3

Presentation


FannyUUrech

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards