fannyuurech

Alla inlägg den 11 april 2011

Av fanny - 11 april 2011 21:21


Tjuu! :)

SKOLA IDAG,.. -.-

jag va så sjukt trött i morse, Julia B borde veta varför.. ;)


aja,men jag kom upp efter typ många minuter.


Sen i skolan va det sådär,jag va ganska trött ju,så det kan ju kanske var't derför..? Sen efter skolan blev det att va med Siri och Julia.

lika kul som vanligt med dom! ;)

har fått 8 pack ,har skrattat som bara den :DDD

Sen när siri tyvärr hade kilat hem så gjorde jag och julia helt otroliga muffins !!

Julia är kung på att hitta "muffins" i receptböcker.

sen hände det litte annat grejjs.. ;)¨

sen skulle jag kila hem,och jag skjusade hem mejj på julias cykel. julia tykcer om mejj ennu mer nu :D

sen stog vi och snackade i ah,länge jag venneh hur länge.. kul va det i allafall :)

sen så ramlade julia med sin cykel,fast hon cyklade inte. det va..kul. :D


tack för dagen julia&siri :)

bara så att alla vet,så busringde vi INTE ... :DDD


Älskar er



 

Presentation


FannyUUrech

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards