fannyuurech

Av fanny - 6 juni 2011 21:20

Fredag: vaknade nån gång vid 9,käkade frukkost och drog i väg för att åka ut med båten. Men det gick inte öika bra som vi tänkte. För vi körde ner i diket med det högra däcket,så det var i luften... Och då hade vi husvagn på också x'd  så vi fick boxera bilden och husvagnen... och efter 25 min så kom vi i väg :'D

Sen åkte vi ut på sjön igen till en annan ö och låg och steeeekte inägra timmar där också. Och så badade vi,inte lika kallt som det var första gången vi badade,kroppen domande inte bort direkt,utan efter några minuter kanske... :)

jag blev ganska solbränd,en jätte snygg bikini och biniki brallor :) så otroligt fin't :)))

sen åkte vi där i från,sol brända åkte vi där i från ;)

Sen åkte vi från kållands på vid sju på kvällen och kom hem 23:40 trööööööttttaaa!!!! O.o

tack för en asrolig resa! älskar dig!

Av fanny - 6 juni 2011 21:16

Torsdag:  Vaknade i husvangnen vid 7 tror jag. Drog t MaCdonald och käkade frukost. FÖr vi hade ju glömt påsen med frukost på Bergviks parkering... Sen åkte vi till Leckö camping och skulle parkera husvangnen men då hade campingen inte öpptat... tror jag x'd aja skit samma..

Så vid åkte och handlade ny  frukost :D och chips och sånt som cokså va i den påsen vi glömde... Sen hade campingen öppnat så vi åkte och parkerade husvangnen. SEn åkte vi till ett ställe som hette spiken och hade ner båten i vattet för första gången!!! :D  Sen åkte vi ut till en ö och låg o stekte där i slon i några timmar :D Swn när vi skulle dra hem från ön med båten så körde vi på några stenar så små bitar från propellern åkte av... men det gick bra endå. :) Sen badade jag julia och anton i det iiiiissssssss  kalla vattnet. Hels kroppen domnade bort på en sekund x'd

sen när vi hade kommit i land åkte vi tillbaks t campingen vi bodde på och käkade asgod kvällsmat. inte för att jag kommer i håg vad vi käkade da,men det va gått i alla fall ;D Sen vid elva på kvällen gick jag och julia och duschade t klockan tolv :DDDDDDDD vi flummade ganska mycket. :)

d kommer mer :)

Av fanny - 4 juni 2011 20:45

Heeeeej folk! :)

kom hem från Kållandsö igår kväll vid 23:40. Tre timmars bil resa tror jag. räknade inte riktigt va lång tid det tod och åka dit. Va på KÅllandsö med världens bääääästa bruuud :D Julia b :))

jag tar resan litte fin't i tur och ordning nu.. ;)

Onsdag kväll: vid 18 tiden kom julia och hennes familj och hämstade mig och vi drog i väg t Bergvik och handlade litte frukost och grejjjs. sen drog vi t subway och köpe rååååååååågoda mackor där;D Och allti gick bra tills vi skulle lasta in alla påsar och grejs i bilden. Och vi lastade in alla påsar utom en. OCh i den påsen hade vi frukost och ltte annat i. Och vi märkte inte att vi hade lämnat påsen där förens vi kom fram....
 d kommer mer om resan :)

Av fanny - 1 juni 2011 17:42

Hej ! :)

hade fotboll idag i skolan i tre timmar...

Och man fick ju självklart ont i knät så man fick dömma typ tuuuuusen matcher -.-

efter skolan stan med julia b :) tittade på skolavslutningsklännigar ganska länge ;)

Och sen blev det hem och packa,för jag åker ju med Julia b till Kollansö och är där tills på fredag :D

Hare gött så bloggar jag när jag kommer hem :)

PUSS ! :*

Av fanny - 31 maj 2011 16:41

Hej! :)

halvdag i skolan idag också (Y) har halv dag i morgon cokså  :DDD

Vi från nio till tolv igen :)

Hade svenska sak i tre timmar O.o

3 raster som var typ 10 minuter långa ??! -.-'

det var ganska jobbigt att sitta still efter ett tag,och ögona började att sjunka ihop.. jätte tråkigt,och otroligt dryyyyyyyyygt!!

aja efter skolan gick jag med Evelina hem och tränade på våran dans som vi ska va visa upp i skolans talangjakt eller va det heter...

Amira skulle egentligen dansat med evelina men hon skulle till MAroco nu på lölrdag och är borta ett tag så hon missar resten av skolan.

så jag fick ta evelinas plats :D

Så vi höll på ett tag. Sen så skjudsade evelina in mig till stan på cykel til och med... ;D

Sen blev det upp till mammas jobb ett tag sen till teknik magasinet och köpa display skydd, och sen  upp till pappas jobb i typ fem minuter. så jag fick  gå   i tuuuusen trappor upp till femte vånigen där pappa jobbar,det va jobbigt,och sen va det varmt ute också O.0...kändes ganska onödigt att gå upp till han då när man bara var där i där i fem minuter. Får i alla fall tåsnygga blen muskler av de ;DDD

aja,i kväll blir det väl fotbolls träning i hettan :)

hare gött PUSSHEJ ;d

Av fanny - 29 maj 2011 20:00

Hej ! :)

IDag blev dagen med Julia a :)

stan och shoppa skor till skolaavslitningen,och morsdag prerent.

inte för att jag hann o köpa nå da,men julia köpte x'd

aja vi drog i alla fall hem och käkade litte och sen såg vi litte på Step Brothers. AS ROLIG  film :D

Sen drog vi ut och tog litte bilder(lägger upp några bilder)

sen blev det väl inte så mycket mer.

Tack för dagen  PUSS!!

'

Av fanny - 25 maj 2011 21:15

Hej ! :)

Idag blev det sportsday på Tingvalla IP. Jätte kul !

sprnag 80 m häck x'd höjdhopp,längdhopp 80 meter och sen var't med säkert nå mer men jag kommer inte ihåg..x'd

Jag sprnag i alla fall stafett med Linn i min klass och några andra 6:or :)

Vi sprang mot lärare,7,8,9 och PTA (det va nå föräldrar lag..)

niorna vann och vi kom trea :)

vi sprang 100 meter stafett och det var ganska jobbig att springa allt va man kunde när man hade ont i  ryggen,och litte överallt i kroppen...

aja men det gick i alla fall bättre än vad jag trodde :D

Och nu har jag så otroligt ont i HELA kroppen. Kan inte sätta mig ner utan att få skit ont i ben och rygg och allt va det är...

aja men vi hörs har'e gött PUSS.

Av fanny - 23 maj 2011 19:49

Häj ! :D

skola idag som vanligt... fortfarande lika dryyyyyyygt !

aja,i alla fall....jag var med julia b igår. Och dom håll på och snackade om hur dom skulle göra när dom skulle till Kollansö om två veckor,och sen frågade julia om jag kunde följa med,och sen idag fick jag reda på att  JAG FICK FÖLJA MED !!!!!!! :D jäääääääääätte glaaaad !*happy face* :D

.SKA BLI JÄTTE KUUUUL !!!!! :DDDDDDD längar också ! :))))))