fannyuurech

Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

cheyykväll :DDDDd

Av fanny - 5 maj 2011 20:54

Hejj ! :)

har inte bloggat på någon dag nu,men det var för att jag inte orkade....

Men ded blev i alla fall skola som vanligt idag. Vi skulle ha NO presentation för hela klassen. Och jag är ju en sån dära som ÄLSKAR att snacka inte för HEEEEELLAAA klassen... -.-

nejj,inte riktigt da..

innan vi skulle gå in i klass rummet så tänkte jag att det kanske skulle gå bra. och sen så när det va tyyp 2 kvar innan det var min tur,så blev jag så OTROLIGT nervöööööösss !?

mitt hjärt slog trippel stag,och jag skakade och ah,det va inte kul...

sen hade vi halv dag i dag också,det va bra ! (y'

så jag när jag kom till Stodene så gick jag förbi Stodene skolan,och dom hade kamratdag,så dom skulle ha pris utdelning. det va, kul !! :D

sen så gick jag med juia A hem och sen kilade jag hem för att julia skulle på b-språk.. :D

sen blev det tjejkväll med två små Råtorpare,och julia b och SIRi :D


har'e gött puss hej. :)

<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fanny - 6 juni 2011 21:20

Fredag: vaknade nån gång vid 9,käkade frukkost och drog i väg för att åka ut med båten. Men det gick inte öika bra som vi tänkte. För vi körde ner i diket med det högra däcket,så det var i luften... Och då hade vi husvagn på också x'd  så vi fick box...

Av fanny - 6 juni 2011 21:16

Torsdag:  Vaknade i husvangnen vid 7 tror jag. Drog t MaCdonald och käkade frukost. FÖr vi hade ju glömt påsen med frukost på Bergviks parkering... Sen åkte vi till Leckö camping och skulle parkera husvangnen men då hade campingen inte öpptat... tror...

Av fanny - 4 juni 2011 20:45

Heeeeej folk! :) kom hem från Kållandsö igår kväll vid 23:40. Tre timmars bil resa tror jag. räknade inte riktigt va lång tid det tod och åka dit. Va på KÅllandsö med världens bääääästa bruuud :D Julia b :)) jag tar resan litte fin't i tur och or...

Av fanny - 1 juni 2011 17:42

Hej ! :) hade fotboll idag i skolan i tre timmar... Och man fick ju självklart ont i knät så man fick dömma typ tuuuuusen matcher -.-   efter skolan stan med julia b :) tittade på skolavslutningsklännigar ganska länge ;) Och sen blev det he...

Av fanny - 31 maj 2011 16:41

Hej! :) halvdag i skolan idag också (Y) har halv dag i morgon cokså  :DDD Vi från nio till tolv igen :) Hade svenska sak i tre timmar O.o 3 raster som var typ 10 minuter långa ??! -.-' det var ganska jobbigt att sitta still efter ett tag,oc...

Presentation


FannyUUrech

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards