fannyuurech

Alla inlägg den 4 april 2011

Av fanny - 4 april 2011 21:03

Hejj!

skola idag..

va väl litte skojjigt.. ;)

På matte lektionen ristade Felicia eller Wania(eller så va det båda) in "Fanny Bieber" på mitt sudd,och jag hatar justin bieber bäver. Och nu går det inte att sudda med mitt sudd,för att det står Fanny Bieber..eller jo det går da..men det är så fult suddet nú så man får ju bara dåligt rykte om nån ser att det står "Fanny Bieber" på mitt sudd.. x'D

Sen när vi hade engelska,bröt Sipan av min penna på mitten,den va böjbar. Så han kände väl da att det va hans skyldighet att bryta av min penna på  mitten..fast ja hade tagit hans korta lilla putti nutti  penna..men endå

OCh på engelska mapp har ena gummusnäret gått av,eller va det heter,så sipan knöt ihop det trasiga snöret med de snöret som inte va trasigt.

 otroligt tacksam,tack Sipan! :D

 Sen blev det hem o göra klart min egna religon till SO:n som man ska redovisa i morgon kul,kul.. -.-


Puss da    

Presentation


FannyUUrech

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards