fannyuurech

Alla inlägg under maj 2011

Av fanny - 31 maj 2011 16:41

Hej! :)

halvdag i skolan idag också (Y) har halv dag i morgon cokså  :DDD

Vi från nio till tolv igen :)

Hade svenska sak i tre timmar O.o

3 raster som var typ 10 minuter långa ??! -.-'

det var ganska jobbigt att sitta still efter ett tag,och ögona började att sjunka ihop.. jätte tråkigt,och otroligt dryyyyyyyyygt!!

aja efter skolan gick jag med Evelina hem och tränade på våran dans som vi ska va visa upp i skolans talangjakt eller va det heter...

Amira skulle egentligen dansat med evelina men hon skulle till MAroco nu på lölrdag och är borta ett tag så hon missar resten av skolan.

så jag fick ta evelinas plats :D

Så vi höll på ett tag. Sen så skjudsade evelina in mig till stan på cykel til och med... ;D

Sen blev det upp till mammas jobb ett tag sen till teknik magasinet och köpa display skydd, och sen  upp till pappas jobb i typ fem minuter. så jag fick  gå   i tuuuusen trappor upp till femte vånigen där pappa jobbar,det va jobbigt,och sen va det varmt ute också O.0...kändes ganska onödigt att gå upp till han då när man bara var där i där i fem minuter. Får i alla fall tåsnygga blen muskler av de ;DDD

aja,i kväll blir det väl fotbolls träning i hettan :)


hare gött PUSSHEJ ;d


Av fanny - 29 maj 2011 20:00

    Hej ! :)

IDag blev dagen med Julia a :)

stan och shoppa skor till skolaavslitningen,och morsdag prerent.

inte för att jag hann o köpa nå da,men julia köpte x'd


aja vi drog i alla fall hem och käkade litte och sen såg vi litte på Step Brothers. AS ROLIG  film :D

Sen drog vi ut och tog litte bilder(lägger upp några bilder)

sen blev det väl inte så mycket mer.


Tack för dagen  PUSS!!


 

  '

Av fanny - 25 maj 2011 21:15

Hej ! :)

Idag blev det sportsday på Tingvalla IP. Jätte kul !

sprnag 80 m häck x'd höjdhopp,längdhopp 80 meter och sen var't med säkert nå mer men jag kommer inte ihåg..x'd


Jag sprnag i alla fall stafett med Linn i min klass och några andra 6:or :)

Vi sprang mot lärare,7,8,9 och PTA (det va nå föräldrar lag..)

niorna vann och vi kom trea :)

vi sprang 100 meter stafett och det var ganska jobbig att springa allt va man kunde när man hade ont i  ryggen,och litte överallt i kroppen...

aja men det gick i alla fall bättre än vad jag trodde :D

Och nu har jag så otroligt ont i HELA kroppen. Kan inte sätta mig ner utan att få skit ont i ben och rygg och allt va det är...


aja men vi hörs har'e gött PUSS.

 

Av fanny - 23 maj 2011 19:49

Häj ! :D

skola idag som vanligt... fortfarande lika dryyyyyyygt !


aja,i alla fall....jag var med julia b igår. Och dom håll på och snackade om hur dom skulle göra när dom skulle till Kollansö om två veckor,och sen frågade julia om jag kunde följa med,och sen idag fick jag reda på att  JAG FICK FÖLJA MED !!!!!!! :D jäääääääääätte glaaaad !*happy face* :D

.SKA BLI JÄTTE KUUUUL !!!!! :DDDDDDD längar också ! :))))))
assssssååå jätte,jätte,jätte kul ska det bli ! :D

aja,men vi hörs har'e gött PUSS :DDDD

 

Av fanny - 21 maj 2011 19:09

Hejj folk :))

Chillade som bara den idag :)

Jag vaknade  vid Elva,och sen skulle jag rakpermanenta håret.

det blev väl bra ;)

Sen kippte mormor mitt hår :)

Och sen blev det väl inte så mycket mer med de. Går fortfarande runt och tar kort på allt  .  ;)

 

litte bilder från idag :)

             

Av fanny - 20 maj 2011 20:58

Hejj människor och allt vad ni är !!! :D


är så otroligt glaaaaaaad !! för jag fick köpa en systemkamera som var på rea :DDDD
*HAPPY FACE*  SOM BARA DEN NU !! :D

litte stolt är man ju också da.. (a'
nejrå,men jag är skiiiiiiiit glad :DD

asso jätte jätte bamse super duper gald :D

jätte glad...


men det blev i alla fall skola idag,inte lika glädjande...

för jag är så otroligt trött på skolan nu. För jag vill bara ha sommarlov !
även om det är så mycke kvar i skolan nu. MEN JAG VILL BARA SKITA I SKOLAN OCH SOVA HEEEEELA DAGEN. fast det får jag inte göra tyvärr...utan jag måste gå upp typ kvart öve sju VARENDA litten morgon(förutom på fredager för då måste jag gå upp ennu tidigare.. O.O)

och sen så händer det ju så myyyycket kul i sommar åå,så man sitter bara och tänker på det på lektionerna.. nästan hela tiden....
 OCH DET GÖR SKOLAN UUUUUURR DRYYYYYYYYYYYYG  JUST NU...

och sen vill jag bara åka i väg från karlstad. Det är så otroligt tråååkigt att bo här i bland... jag vill till USA nu..   för då skulle man i alla fall få sova om dagarna...

men,men.. skiiit på skolan just nu. och ha det bättre än vad jag har det just nu..

puss !

 

Av fanny - 20 maj 2011 11:18

hejjj!

sitter här i skolan med Nora och jossan.

snart NO lektion.. tröööök som vanligt,sen slutar vi :D

kanske ska köpa en systemkamera idag*hapy face*

fast det är inte helt säkert än da..,men endå :DDDDD



ha det bra puss hej 

Av fanny - 12 maj 2011 19:51

Hellu ! :)

jag vet att jag har varit hur dålig som hellst på att blogga,men jag har inte orkat..

och sen kan jag skylla litte på att jag inte har haft dit att blogga också :D

men,men.. ;)


Det blev skola idag som vanligt.

Sen efter skolan köpte jag och Judith glass på torget. och sen gick vi och satte oss på några gööööör FULA stolar :D. Och så sitter vi där ock snackar.  och jag tittar åt ett annat håll. sen så vänder jag mej om och där står det en ÄCKLIGT gammal ´gubbe och bara" är det gott med galss?" sen så svarar jag inte och sen så sätter jag mig som vanligt i stolen och han bara"nej,jag är ingenting att vara rädd för !! HE-HE-HE"

och sen så går han i väg. Det var ju så hära,ah lagom trevligt..

sen kom våran buss som vi skulle ta hem. och sen när jag åker samma buss med mamma så brukar jag igronera henne. så jag gjorde det nu cokså när hon skulle gå på bussen. och jag o judith gick och satte oss,sen går mamma förbi oss på busssen och bara"hej judith" man bara jaha,okejj men dissa lagom... O.o

sen när vi är i kanske Råtorp så ringen mamma på min mobil när jag sitter  två platser framför henne.? så jag svarar och bara"hej dej är fanny? hallå?!"

sen så lägger hon på -.-'

WOW,de är ju verkligen de man förväntar sig liksom...*host,host*


aja,men hare gött puss " :)


Presentation


FannyUUrech

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards