fannyuurech

Alla inlägg under juni 2011

Av fanny - 6 juni 2011 21:20

Fredag: vaknade nån gång vid 9,käkade frukkost och drog i väg för att åka ut med båten. Men det gick inte öika bra som vi tänkte. För vi körde ner i diket med det högra däcket,så det var i luften... Och då hade vi husvagn på också x'd  så vi fick boxera bilden och husvagnen... och efter 25 min så kom vi i väg :'D

Sen åkte vi ut på sjön igen till en annan ö och låg och steeeekte inägra timmar där också. Och så badade vi,inte lika kallt som det var första gången vi badade,kroppen domande inte bort direkt,utan efter några minuter kanske... :)

jag blev ganska solbränd,en jätte snygg bikini och biniki brallor :) så otroligt fin't :)))

sen åkte vi där i från,sol brända åkte vi där i från ;)

 Sen åkte vi från kållands på vid sju på kvällen och kom hem 23:40 trööööööttttaaa!!!! O.o

tack för en asrolig resa! älskar dig!

Av fanny - 6 juni 2011 21:16

Torsdag:  Vaknade i husvangnen vid 7 tror jag. Drog t MaCdonald och käkade frukost. FÖr vi hade ju glömt påsen med frukost på Bergviks parkering... Sen åkte vi till Leckö camping och skulle parkera husvangnen men då hade campingen inte öpptat... tror jag x'd aja skit samma..

Så vid åkte och handlade ny  frukost :D och chips och sånt som cokså va i den påsen vi glömde... Sen hade campingen öppnat så vi åkte och parkerade husvangnen. SEn åkte vi till ett ställe som hette spiken och hade ner båten i vattet för första gången!!! :D  Sen åkte vi ut till en ö och låg o stekte där i slon i några timmar :D Swn när vi skulle dra hem från ön med båten så körde vi på några stenar så små bitar från propellern åkte av... men det gick bra endå. :) Sen badade jag julia och anton i det iiiiissssssss  kalla vattnet. Hels kroppen domnade bort på en sekund x'd

sen när vi hade kommit i land åkte vi tillbaks t campingen vi bodde på och käkade asgod kvällsmat. inte för att jag kommer i håg vad vi käkade da,men det va gått i alla fall ;D Sen vid elva på kvällen gick jag och julia och duschade t klockan tolv :DDDDDDDD vi flummade ganska mycket. :)

d kommer mer :)


Av fanny - 4 juni 2011 20:45

Heeeeej folk! :)

kom hem från Kållandsö igår kväll vid 23:40. Tre timmars bil resa tror jag. räknade inte riktigt va lång tid det tod och åka dit. Va på KÅllandsö med världens bääääästa bruuud :D Julia b :))

jag tar resan litte fin't i tur och ordning nu.. ;)


Onsdag kväll: vid 18 tiden kom julia och hennes familj och hämstade mig och vi drog i väg t Bergvik och handlade litte frukost och grejjjs. sen drog vi t subway och köpe rååååååååågoda mackor där;D Och allti gick bra tills vi skulle lasta in alla påsar och grejs i bilden. Och vi lastade in alla påsar utom en. OCh i den påsen hade vi frukost och ltte annat i. Och vi märkte inte att vi hade lämnat påsen där förens vi kom fram....
 d kommer mer om resan :)


 

Av fanny - 1 juni 2011 17:42

Hej ! :)

hade fotboll idag i skolan i tre timmar...

Och man fick ju självklart ont i knät så man fick dömma typ tuuuuusen matcher -.-


efter skolan stan med julia b :) tittade på skolavslutningsklännigar ganska länge ;)

Och sen blev det hem och packa,för jag åker ju med Julia b till Kollansö och är där tills på fredag :D


Hare gött så bloggar jag när jag kommer hem :)

PUSS ! :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


FannyUUrech

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards