fannyuurech

Alla inlägg under maj 2011

Av fanny - 5 maj 2011 20:54

Hejj ! :)

har inte bloggat på någon dag nu,men det var för att jag inte orkade....

Men ded blev i alla fall skola som vanligt idag. Vi skulle ha NO presentation för hela klassen. Och jag är ju en sån dära som ÄLSKAR att snacka inte för HEEEEELLAAA klassen... -.-

nejj,inte riktigt da..

innan vi skulle gå in i klass rummet så tänkte jag att det kanske skulle gå bra. och sen så när det va tyyp 2 kvar innan det var min tur,så blev jag så OTROLIGT nervöööööösss !?

mitt hjärt slog trippel stag,och jag skakade och ah,det va inte kul...

sen hade vi halv dag i dag också,det va bra ! (y'

så jag när jag kom till Stodene så gick jag förbi Stodene skolan,och dom hade kamratdag,så dom skulle ha pris utdelning. det va, kul !! :D

sen så gick jag med juia A hem och sen kilade jag hem för att julia skulle på b-språk.. :D

sen blev det tjejkväll med två små Råtorpare,och julia b och SIRi :D


har'e gött puss hej. :)

<3

Av fanny - 2 maj 2011 20:07

Tänkte börja med dagens outfit,dagens låt,och frågestund på bloggen nu... :D




dagens outfit:)

svarta chinos:carlings

turkåst linne: BIKBOK

svart långkofta:BIKBOG

och mössan da: J.C :D


   


 

bjuder på den här bilden också... ;)  

Av fanny - 2 maj 2011 19:43

Hejj :)

idag blev det skola.

men var ju lagomt trött i morse när man hade legat o gjort klart min svenska sak till klockan kvart i två i natt... O.o

men det gick i alla fall bra.

assssss dryyyygt i skolan idag. sen  fick man så otroligt äcklig mat i skolan så att man nästan fick upp gårdagens frukost...herregud,att dom ens tillåter att ge små barn så äcklig mat i skolan. för man kan inte kalla det "god mat" i alla fall..!!

sen efter skolan va jag med lilla julia,lovisa och julia a :)

det var't skojj ;)

sen blev det hem och käka god mat... till skillnad från skolan ;)

och sen börjde jag på min presentation som jag ska göra inför HELA klassen på torsdag?!

och jag som älskar att prata inför hela klassen... -.-

men det blir nog bra,hoppas jag...

aja,har'e gött

puss hej..  


Av fanny - 1 maj 2011 20:02

hejj :)

vaknade idag klockan 12 nå sånt ;)

sen blev det att  käka litte sen sätta sig direkt med svenskan... -.-

den assssss trååååååkigt !!!

så jag har suttit med det hela eftermiddagen?

men jag ska bara läsa ut en bok och skriva motiv med bild om boken?!

herregud :ooooo


aja,har'e gött

puss


Presentation


FannyUUrech

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards